Kvällen igår..

Publicerat: 2009-05-24 Kl: 08:21:40 | I kategori:


Vilken jävla kväll det blev! Nu ska ni får en massa smaskens! Just nu i skrivandets stund har jag nyss vaknat. Känner att alkoholen fortfarande är i kroppen och jag gissar på att huvudvärken kommer från att jag är så sjukt törstig. Klister har jag på ögonlocken också, härligt. Var hemma runt en stund efter 3 tack vare att mamma hämtade mig som hon lovade.

Anyway, vi började med att förfesta hemma hos mig, riktigt trevligt faktiskt. En hel del bra människor, somliga firade jag våran ettårsdag med, hahah! Aja, när vi var tillräckligt fulla och glada drog vi till bussen. Bussresor är ju alltid roliga. Hah! Väl i Karlholm var det inte lika mycket människor som jag trodde. Och som vanligt kom det fram folk som kände mig som jag inte kände igen alls. Jag är så bra på sånt där alltså, hah! Kvällen var rätt trevlig och tiden flög iväg. Senare in på kvällen rök jag ihop med mitt (o)trevliga ex, tack vare att syster polis var där. Onödigt kan tyckas. Om vi trodde att vi försökte överrösta musiken, varandra eller om det bara kändes jävligt bra att skrika på varandra vet jag faktiskt inte. Som vanligt fick han för sig en massa skit, störde sig sjukt mycket på att jag har kallt honom äckel i min blogg (fine, då vet du ju vad jag tycker..), bad om ursäkt för första gången, påstod att det var jag som hade sagt upp kontakten med honom (haha) och så hostade han ur sig en kylig kommentar om vem jag hade pratat och pussats med den kvällen. Vad nu han har med det att göra. Blev less efter att han hade sagt det och hans tjej försökte avbryta oss gick jag bara därifrån, skildes som ovänner. Härligt! Jag som inte ens orkar vara osams med den där.. Aja, det ordnar väl upp sig, I guess..

Inte nog med det. En bra människa, fel människa, såg tydligen hur vi stod och tjaffsade. Så fick ägna den sista tiden innan jag skulle åka hem åt att övertyga honom om att det inte var som han trodde. Om jag lyckades vet jag inte, det visar sig idag. Åhhh.. Jag blir så less på allt som har med killar att göra ibland.



Idag ska jag till Falun, vi ska titta på en transport, pappa kommer vid 12, så ska gå och sova en stund till innan han kommer, behöver sova bort lite alkohol känns det som. Huvudvärken försvann efter jag fick i mig lite vatten, skönt! Men jaop, tur att man har en blogg att ventilera lite med ibland. Lite slemmiga bilder från kvällen igår kommer ligga på min bilddagbok!

/ Sandra Jacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0