Lets do this!

Publicerat: 2009-05-13 Kl: 22:05:26 | I kategori:


Idag har det varit en betydligt mycket bättre dag. Gårdagen har inte ens plågat mitt sinne, skönt. Kanske lite trött på vad föräldrar heter. Men det är väl det som är meningen med föräldrar, att man ska irritera sig på dem. Ibland går tankarna att jag ska sluta skriva blogg. Jag stör mig otroligt mycket på att de läser min blogg. Jag får inte ha en dålig dag, för då är jag "utbränd" och det är så synd om mig för att den ena påstår att den andra inte vet vad som är bra för mig och blabla.. Jag orkar inte, jag är stor nog att avgöra vad jag själv mår bra av och vad som gör mig lycklig här i livet. Jag kan inte ens föreställa mig att mina föräldrar en gång har varit gifta. Så otroligt olika människor. Och jag? Blev jag en blandning av det där? Haha, jaa.. Jag säger då det! Det är tur att jag har Inga, som har agerat extra-mamma på sista tiden. Hon ställer upp otroligt mycket för mig! Hon tar ledigt från sitt jobb för att följa med mig på tävlingar. Skjutsa mig på tävlingar och vara bollplank åt mig. Hon är guld värd!

Hur som! Jobbat hela dagen och inte suttit på en endaste häst. Mina vilade idag och jag prioriterade annat att göra i stallet istället för att trimma lektionshästar/ponnysar. Och imorse släppte vi ut 8 av privathästarna på gräs, lyckliga hästar! Imorgon ska jag nog ta med mig kamerna och knäppa kort på dem. Såg så underbart ut för dem. Mina pojkar var så otroligt fina, jag älskar dem!

Så fort jag slutade drog jag hem och hamnade framför Tyra Banks show som vanligt och Top model. Sen kom Angelica, vi pratade lite skit och sen kilade vi ut på en promenad i det fina vädret. Vi fick sällskap av Johannes också! Efter en timmespromenad och prata strunt, skildes vi åt. Jag och Angelica var hungriga vid det laget och drog en pizza. När vi kommer in i Tierp, möter vi först Jonathan, sen Emil och sist men inte minst Sampe. Enda bilarna vi mötte och alla tre på typ 100 meter, hahah! Lite roligt. Den ena körde vildare än den andra. Ajaa, vi tjockade en varsin pizza och pratade ännu mera skit. Och nu kom jag nyss hem. Trött som tusan! Så nu ska jag ta och sova. Imorgon kommer det bli en lång dag, väldigt mycket att göra.

världen rymmer många patetiska människor, och Du fick visst också plats

/ SJacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0