Lost my mind

Publicerat: 2009-05-04 Kl: 21:32:11 | I kategori:


Nu anar inte vad som dunkar i mina högtalare just nu. JOHAN PALM! Haha, jag har aldrig tyckt att han är bra. Men hans låt som går på radion just nu är faktiskt väldigt bra. Men hans röst måste vara väldigt omgjord? Galet är det i varje fall. Men nog snackat om det. Det här kommer bli ett långt inlägg med bilder och filmer, så håll till godo. Och ni som läser min blogg och inte är det minsta intresserade av mitt "hästliv" behöver inte ens läsa vidare. Knappt inte iaf.. Lite annat kommer jag nog skriva om också.

Idag när jag vaknade och tittade ut genom fönstret ville jag inget hellre än att ligga kvar i sängen hela dagen. REGN. Men det har jag ju inte tid med. Så jag har jobbat hela dagen idag. Hoppade nya lektionshästen på specialidrotten. Jag gillar honom! Rätt stor bara, men hoppade helt otroligt några språng. Och för er som är lite insatta kan jag säga att hästen är efter Cassini I - Landgraf. Nu kan man ju undra vad han gör på våran ridskola. Fin häst! Men jag tror att han kommer passa bra här ändå. Men aja, och när vi red på specialidrotten envisades Cissi med att vi skulle vara ute. Började ösregna mitt i träningen också. Så efter jag hade ridit var varenda plagg genomblött på mig. Så hem, byta om och få upp värmen igen.

När mamma kom hem åkte jag till stallet igen. Red Prince, Mirantos vilar idag. Skrittade först en sväng med Angelica. Vi pratade skit, det som vi är allra bäst på. Vi pratade mest om bravaderna på sista april. Mötte Emil gjorde vi också, mercaglidarn. Sen rastade jag av Prince lite på stora utebanan, pigg var han! Han fick hoppa banken någon gång också, det tyckte han var roligt :) Efter det övningskörde jag lite. Jag är så jävla bra på att köra bil!

Idag har jag en tjockdag, jag känner mig tjock. Fy fan! Aja, här kommer två filmer från igår. Mirantos och Gustav i 120n igår.



Mirantos T <3 , otroligt jävla pigg!


Killigrews Easy Thing, duktig :)



Min vackra lilla häst! <3



Gurra!

Nu börjar det regna igen, kul. Fick för övrigt rätt många bilder av Linda, men orkar inte lägga upp alla.
Sleep well! / SJacobsson
Kommentarer
Postat av: Sara

ujuj.. han bara lekte runt den där banan, fina pålle! :D skitabraigt! :)



fina bilder va de mä!

2009-05-04 @ 23:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0