Solbränd

Publicerat: 2009-05-02 Kl: 22:27:39 | I kategori:


Hjälp vad den här dagen har varit lång. Jag har hjälpt till på hemmatävlingarna hela dagen och blev lite solbränd. Hah, men fick redan en massa kommentarer imorse, "Vad brun du är, Sandra!", "Har du varit utomlands?".. Så jaa, haha! :D Jag smet till och med iväg från det sista som skulle göras inför tävlingarna imorgon, men då ska jag aldrig hinna med att rida mina hästar, duscha Mirantos och smörja mina prylar. Trots allt det där var jag hemma klockan halv 10. Imorgon ska Pirro tävla, dock bara en klass. Gustav går däremot två klasser. Prince fick sig en genomkörare idag, han var SÅ fin! Så underbar den där lilla ibland :)
 
Nu har jag nyss duschat, och sitter och bränner skivor till Anna. Det går inte så bra, men jag får bråka lite till med skiten, så kanske det funkar. Aja, imorgon har jag stallet också. Jippie! Jag vill mest av allt sova just nu!

Puss!
Kommentarer
Postat av: Nicole!

Solariefuskarn ;)

2009-05-03 @ 11:44:52
URL: http://nickoll.blogg.se/
Postat av: Anonym

Solarium brun

2009-05-03 @ 21:37:45
Postat av: Anonym

2009-05-04 @ 20:42:22
URL: http://sjacobsson.bildboken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0