Tävling imorgon!

Publicerat: 2009-05-14 Kl: 20:57:50 | I kategori:


Idag har jag haft jättemycket att göra. Ridit fyra hästar har jag gjort också. Jobbade fram till klockan 14. Massa stalljobb på fm och efter lunch red jag en lektionsponny. En C-ponny! Haha, jag älskar den! Efter det hoppade jag Gustav som kändes rätt bra. Och sen red jag mina två. Som kändes rätt bra båda två, pigga! Efter det kastade jag i mig lite mat innan jag stod i ridhuset och hade lektion, hoppning idag. Vilka hoppryttare jag har i min torsdagsgrupp, så himla duktiga!

Resten av kvällen har gått åt till att snygga till pojkarna inför imorgon och putsa mina grejer. Imorgon blir det otroligt tidigt, vi måste åka senast halv 6 på morgonen. Jippie! -.- Så nu tänkte jag äta någonting bara och sen tänker jag sova.

Jag är väldigt taggad på imorgon. De senaste två tävlingarna har jag inte alls känt mig taggad, men nu är jag på g! Det ska bli roligt imorgon och jag hoppas att det går bra. Fyra nollor av fyra möjliga skulle inte sitta fel ;)

SOV GOTT
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0