The day after,

Publicerat: 2009-05-01 Kl: 13:47:09 | I kategori:


Haha, vilken dag det var igår! Eller ja, morgon, dag, kväll och natt. Jag är rätt imponerad att jag inte är mer sliten än vad jag är efter en heldags festande. Jag hade väldigt roligt i varje fall, måste nog varit det bästa valborgsfirande hittills. Bilder kommer jag lägga upp på min bilddagbok, så fort jag har skrivit klart här. http://sjacobsson.bilddagboken.se/

Runt klockan 8 kom det lite människor till mig. Vi förfestade hemma hos mig på morgonen. Tjejerna lämnade mig kvar ensam med pojkarna eftersom de ville ta 10-tåget. Vi resten fick skjuts till stationen. Sen drog vi in till Uppsala. Där var det väldigt naajs! Träffade en massa bra människor, vädret var kanon och det var bara trevligt. När vi kände oss nöjd med det drog vi hem, fick skjuts från stationen i Tierp. Hem och byta om, vänta på sega kompisar. Till slut kom Emil, Jonathan och Linus. Vi svängde förbi Hemköp och sen hem till systrarna Nylund. Där var det grillparty, väldigt trevligt :D

När grillpartyt led mot sitt slut, bestämde vi oss för att mingla efter annan fest. Men vad som hände vet jag inte riktigt. Det blev lite konstigt och förvirrat där. Haha! Jag blev too drunk, men hem kom jag tydligen till slut. Jag fick sällskap hem av två nice guys. Och ja, nu sitter jag här. Kom precis hem. Gått från Svanby, var och åt pizza hos Nylunds. Fast jag åt sallad, klarar inte av att äta pizza efter det som hände i Skåne. Haha!



Nu ska jag lägga upp bilder på bilddagboken, sen ska jag gå till stallet. Rida mina två hästar, sen ska jag hem och duscha. Jag kommer antagligen dö någonstans sen, trött! Imorgon är det upp tidigt. Tävling! Fast jag ska inte tävla själv. På söndag ska jag tävla. Anyway, hoppas att ni hade det bra igår allihopa.

Vi hörs!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0