This life is nothing!

Publicerat: 2009-05-23 Kl: 15:21:18 | I kategori:


Woho, kom nyss hem. Svettig och äcklig är jag nu. Väntar på att duschen ska bli ledig snart så jag får duscha och fixa till mig. Ikväll blir det nämligen fest. Jag hoppas att det blir riktigt roligt! Först förfest, låter som om det blir en del folk, sen åka buss till Karlholm och folkan. Där är det party hela natten lång! Med 270 pers på listan borde det bli en rätt rolig kväll.

Igår kom bara Nicole. Sen kom Ingma och Pontus också och gjorde oss sällskap framför Exorcisten. Hm, den var inte så himla läskig. Eller ja, Pontus förstörde när han började asgarva när det blev läskigt and so on, men aja! :D Trevligt sällskap var det iaf. Sen när killarna hade dragit blev det en del pratade i telefonen med Emanuel i andra änden. Sen sov jag och Nicole som grisar.

Idag klev jag upp rätt skapligt för att åka till stallet. Började med att hoppa Gustav som kändes helt okej. Vi hoppade serier, och han hoppade nått hinder på 140, faktiskt ;D hah! Aja, sen trimmade jag lite lätt på Mirantos i ridhuset. Nu ligger han på plus igen. Och efter det red jag ut på lille Prince. Så jaaa, nu ska jag hoppa in i duschen snart!

Ses!

Kommentarer
Postat av: cunje

Filmen var absolut inte läskig, de var det som var kul..

2009-05-24 @ 14:27:39
Postat av: Sandra

Haha, men det blev ju inte direkt mera läskigt av att du satt och garva!

2009-05-24 @ 15:23:12
URL: http://sjacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0