Trasiga skor

Publicerat: 2009-05-18 Kl: 21:35:46 | I kategori:


Just precis nu sitter jag och lyssnar på helt underbar musik som ger mig rysningar. Oj, vad jag har saknat det här! Tänker inte avslöja vad det är för nått däremot. Jag är bara SÅ taggad, ge mig lördag nunununu!

Idag har jag jobbat hela dagen. Mycket att göra idag också. Efter jobbet red jag Prince på specialidrotten. Markarbete, han var duktig! Fick beröm av Uffe, jag har visst en fin häst ;) Sen var jag så sjukt hungrig, så jag tiggde skjuts hem av Madde, åt lite och sen tillbaka till stallet igen. Körde bil dit, jag är bara så jävla bra! Ge mig körkortet nu, hit med det! I stallet var det möte och sen red jag ut med Helena på Mirantos. Skjutsade sen hem Helena, återigen, jag är så jävla bra på att köra!

Nu har jag tittat lite på Idol och nu sitter jag här med rysningar. Saknar den där känslan, jag kände mig så trygg i dina armar. Åhhh..

Sleep well!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0