Vad hände?

Publicerat: 2009-05-10 Kl: 16:43:51 | I kategori:


Jaa, hände med kvällen igår egentligen? Konstigt blev det allt. Kom hem och somnade i min säng klockan tre i varje fall. Vaknade tidigt idag kunde absolut inte sova en minut till. Men låg kvar i sängen bra länge ändå, tills Helena hörde av sig. Hängde på henne till Högbo, tittade på laget och 150n. Sen var vi en sväng till Valbo. Jag måste in och handla kläder! Kanske nästa helg, någon som vill med?

Nu kom jag nyss hem. Ska till stallet snart, ha en lektion och sen ska jag rida min hääästar. Sen kommer jag väl hem rätt sent, skulle jag tro. Hoppades på att träffa en viss människa idag. Men som vanligt blir det ingenting, antingen är jag upptagen eller så är han upptagen. Anyway..

du svek mig, jag svek dig. - don´t blame everything on me.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0