Vaddå "snurrig"?

Publicerat: 2009-05-07 Kl: 20:28:53 | I kategori:


Lyssnar på musik som får mig att tänka på fest.. Fest, hmm.. Jag längtar till den nästan planerade kryssningen.. Jag längtar till lördag, för jag är väldigt taggad. Tänk, snart är det midsommar! Gud så härligt :D Jag längtar! Livet är en fest!

Idag har jag jobbat hela dagen, som vanligt. Ridit lite och jobbat lite till. Sen har jag fixat Prince inför tävlingarna imorgon. Mirantos får stanna hemma och ladda till Falun nästa helg istället. Prince ska gå 120 och förhoppningsvis 130 :)

Nu sitter jag och pratar med otroligt roliga människor på msn. Ibland längtar jag till, för snart ganska så precis ett år sen. Det var så roligt och spännande livet precis då. Haha, fan vad jag längtar idag. Så det kan vara!
Kommentarer
Postat av: Mirry

Hej!



Anmäl din snygga blogg till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning!



www.arntyochmirry.se

2009-05-08 @ 21:53:55
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0