What a wonderful day ,

Publicerat: 2009-05-25 Kl: 20:45:50 | I kategori:


När jag vaknade imorse var jag verkligen tröttast i hela världen, har inte riktigt tagit igen mig ifrån lördagen. För mycket alkohol och för lite sömn straffar sig på måndagmorgon. Men jag masade mig minsann upp, för det var ju helt underbart väder utanför fönstret. Och när jag kom till jobbet insåg jag att vi hade lite praoelever, skönt. Mindre att göra för mig ;) Linn var också noga med att informera mig om att det tar en vecka för kroppen att återhämta sig efter en festande kväll, som den lilla narkomanen hon är. Eller ja, före detta! Inte konstigt att man kände sig lite waste när man vaknade då.

På specialidrotten hade jag Mirantos, dressyrade för Uffe. Han kändes ovanligt bra och Uffe berättade hur vi låg till eftersom kursen snart är slut. Hit med mitt mvg säger jag bara! Fick massor av beröm, så nu är självförtroendet uppe i skyarna. Åh! Efter specialidrotten drog jag hem och somnade på soffan direkt. Tills mamma kom och väckte mig, hon tyckte att vi skulle åka och äta. Sagt och gjort, självklart körde jag. Varför är det så långt kvar till 18 års dagen för?! Jag är så jävla bra. Haha! Efter det åkte jag till stallet och red Prince. Trimmade och tusan så fin han var! Båda hästarna känns toppen!

Igår kväll träffade jag en bra människa. Vi hade en del att prata om efter lördagen. Han vill fortfarande inte tro på vad jag säger. Jag kan inte göra mera. Det som har hänt har hänt och det är flera månader sen. Vad det nu ska det ha för betydelse för framtiden, förstår jag inte. Don´t be worry. Skulle jag kunna få saker ogjort så skulle jag det, men nu går det inte.

Och nu ska jag nog ta mig till sängen och titta på tv tills jag somnar, behöver sova. På torsdag åker till Norrköping, tävlingar!

/ SJacobsson
..som vanligt vänder du allt mot mig, leave me alone
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0