blue lights

Publicerat: 2009-11-30 Kl: 21:24:07 | I kategori:


Jag är så slut, så jag orkar inte skriva här.

Varit på Kybacka hela dagen, trodde att jag skulle vara ensam, men jag fick lite sällskap :D Red alla hästarna förutom Viggo som longerades och fixade allting annat som ska göras. Hade jättetrevligt, minus vädret. Så jävla trött på lera och regn! Vid klockan 16 blev det utvecklingssamtal på skolan, gud så duktig man är alltså! Haha! Det blev middag på Max med mamma och sen hem till Tierp till gulligaste hästarna.

Nu ska jag sova. Och imorgon ska jag berätta en rolig historia om min otroligt klantiga mormor. Hon är verkligen inte intelligent. Påminn mig om jag glömmer bort det ;) haha
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0