Fields of gold

Publicerat: 2009-11-25 Kl: 21:58:40 | I kategori:


En låt som jag tycker otroligt vacker, som jag kan lyssna på hur mycket som helst är, fields of gold. Den som inte tycker att den är fin måste det vara nått fel på. Lyssna och njut! 



Jag har varit otroligt trött hela dagen. Och att vi har tittade på film i skolan gjorde det inte bättre. Det gick verkligen inte att hålla ögonen öppna. De föll verkligen bara ihop, då är det illa. Till saken hör ju att vi tittade på en film om den globala uppvärmningen. Visst, det är en viktig fråga, men just imorse var det intressantare att sova. Men ett plus i kanten på dagen är att man slutar kvart i elva på onsdagar. Matade mig själv med djungelvrål på tåget hem så att jag inte skulle somna och sova förbi Tierp, haha!

Sen hade jag fullt upp när jag kom hem. Vi tränade till ridlärarspexen. Skruven (en katt) ville inte riktigt vara med som vi hade planerat, så vi bytte ut honom mot Pepsi (en ponny). Vad vi tänker hitta på tänker jag däremot inte avslöja ;) Efter det hade jag träning med mina barn till minivoltigen. Både ponnyn Prick och barnen var stjärnor idag! Det kommer bli otroligt bra nästa söndag på julshowen. Sen hade jag lite lektioner, hopplektion med lite treor. Det gick bra och de var helt slut efteråt, bra!

Cyklade hem i mörker, regn och blåst. Det gillas inte. Åt lite och sen upp till stallet igen. Släppte finaste pojkarna i ridhuset. Så himla söta! Jag önskar jag hade en kamera och kunde knäppa en massa fina bilder på dem. De busade omkring och var jätteglada. Rullade sig och tuggade lite på varandra och såg ut som världens lyckligaste.
Jag älskar mina finaste pojkar <3

Nu ska jag plugga till matteprovet imorgon, jag har inte ens börjat. Hm, bra där! Tur att man har sovmorgon imorgon, så kan man plugga lite grann imorgon också.

/ SJacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0