First day, check!

Publicerat: 2009-11-13 Kl: 19:06:45 | I kategori:


Så, nu sitter jag på hotellet. Mamma håller på och fixar till sig, utseendefixerade människa. Jag orkar inte ens duscha, haha! Vem bryr sig? ;) Jag har önskat pizza ikväll och på en pizzeria kan sitta och vara lite sunkig. Jag är rätt trött och det blir tidigt imorgon. Tävlingarna börjar klockan 7 och jag startar som nummer 4 (y), underbart! Haha!

Idag har båda hästarna hoppat 130 och det blev två bra rundor! Det var tammetusan inte enkelt, så är nöjd med dagens resultat som var 4 fel med Prince och 8 fel med Mirantos. Prince rev trean en oxer. Räckte inte riktigt ut över den bakbommen. Men klarade resten av banans svårigheter galant! Mirantos var pigg och lite yster. Han petade femman. Ett smalt räcke och en knepig linje, hann inte riktigt bli klar. Sen var det lite nollor, så galopperade på lite till sista hindret och då var han i den framkanten och så trillade den ner. Jättesurt att riva sista, den bommen hade faktiskt kunnat legat kvar. Imorgon hoppar Prince 130 och Mirantos 135, det känns bra inför imorgon! Kan hända att jag lägger upp filmerna från idag på youtube typ nu.

Nu ska jag försöka fixa till mig lite grann iaf, sen ska vi möta Inga på stationen. Sen ska vi till stallarna och fodra hästarna. Fast en liten promenad blir det nog allt först :) Sen som sagt önskar jag pizza!

Jag har sett väldigt mycket fina hästar och duktiga ryttare. En del kändisar. Var lite pirrigt att rida när Svante Johansson var inne på banan samtidigt. Malin Baryard gjorde en riktigt läskig vurpa i 140n idag också. Benen vek sig på Actrice efter kombinationen och så låg båda två på backen. Det såg riktigt läskigt ut, men det gick rätt bra med båda två.

Nej, nu ska jag ta tag i saker och ting! :) HÖRS


UPDATE, här kommer filmerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0