hatkärlek

Publicerat: 2009-11-26 Kl: 21:52:25 | I kategori:


Riktig hatkärlek. Det är precis så jag känner för dig. Jag verkligen hatar dina dåliga sidor, men ändå lyckas jag leva med det.

Hm, humöret nuförtiden är verkligen inte det bästa. Är nog less på det mesta och det flesta. Idag var jag till och med på så dåligt humör att jag helt spontant ringde på ett stall. Herregud. Men jag är så otroligt jävla sugen på att flytta från ridskolan. Så vi får väl se hur det blir, lät ju inte helt fel i varje fall.

För övrigt har det varit skola hela dagen och sen hem och jobba. Sen red jag mina hästar, som skritta ut en sväng i mörkret. Gulligaste pojkarna! :)

Imorgon blir det Stockholm och Globen hela dagen. Blir borta hela 12 timmar. Så nu ska jag sova :)

/ SJACOBSSON
Kommentarer
Postat av: bella

Ring på vårat stall då :D

2009-11-27 @ 13:29:54
URL: http://isabellawallen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0