I can cut you into pieces!

Publicerat: 2009-11-04 Kl: 21:37:44 | I kategori:


Ännu en dag ur mitt liv har passerat. Idag är det precis tre månader kvar till min 18 årsdag, och jag längtar mer än någon annan! Ge hit körkortet nu! Jag ska se till att ha teorin och uppkörning på min födelsedag, jag ska ha det där jäkla körkortet så fort det bara går. Man ska inte skjuta på det, har jag förstått, haha!

På bussen till skolan hade jag roliga sms-konversationer med lite folk och i skolan gjorde ingenting vettigt. Innan lunchen gick jag en sväng på stan med Cissi. När man går där utan pengar ser man en massa saker, varför är det så? Hur som, åt den älskade tacobuffén till lunch. När vi skulle gå gjorde Michelle ett magplask i trappan med tallriken och allting, det resulterade i kramp i magen. Gud vad vi skrattade! Vi skrattade så vi fick ont i magen allihopa. Stackars Michelle fick däremot mat på kläderna, men kul var det!

På tåget hem somnade jag och var SÅÅÅÅ nära att fortsätta till Uppsala. Tur att tåget står stilla i två minuter i Tierp och jag vaknade till precis innan tåget skulle gå. Haha, snacka om att jag blev rädd! Hädanefter ska jag hålla mig vaken på tåget! Imorgon är man ledig från skolan, skönt! Eller ja, "studietid på valfri ort", som det så fint heter. Det är det bästa med min nya skola, det kommer många såna dagar!

Stack direkt upp till stallet när jag kom hem till Tierp. Mockade och fixade klart allt. Sen red jag ut på Mirantos med Angelica och Jettan. Han var pigg och glad! Sen hade jag träning med lite barn inför julshowen och de var otroligt duktiga! Sen blev jag matad av mamma innan jag skulle rida Prince. Han la sig ner precis när jag kom ner till stallet igen och jag hade inte samvete att jaga upp honom direkt. Istället gjorde jag honom sällskap. Kliade honom i pannan tills han somnade. Gulligaste Prince prinskorv! Han fick ta en powernap i en halvtimme, innan jag knuffade lite på honom. Han hade ingen lust att resa på sig, men han var så illa tvungen. Han fick också komma ut i skogen. Lotta och Lancer hängde också på. Jag älskar mina finaste pojkar!

Nu ska jag nog ta och lägga mig framför tvn, för vid datorn händer det inte mycket.

I always say how I don't need you, but it´s so wrong. <3

/ SJacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0