I feel bad for you!

Publicerat: 2009-11-01 Kl: 19:46:08 | I kategori:


Nu kan jag tala om att jag är tröttare än någon annan. Det var otroligt roligt att gå upp klockan 4 imorse, när man liksom gick och la sig 5-6 natten innan. Just nu lider jag av svår sömnbrist, sjukligt trött. Så när jag har skrivit klart här blir det nog till att sova.

Tävlat idag i Hamre. Båda hästarna hoppade 125, 135 - debut för Mirantos. Båda två hade ett skitpet i 125an, lite störande, men de kändes ju helt okej :) I 135an hoppade Prince fram till hinder 8 som var en kombination, räcke till oxer. Han står alltid emot lite på kombinationer och den här gången fanns det inte ens chans att räcka ut över b-hindrets breda oxer, så fick styra ut ur den. Tog om det och fick lite samma distans igen, så gick ut med honom då. Mirantos däremot gjorde en jättebra debut! Han petade 8b, han får ju alltid så bråttom, så var i och tog på den framkanten och sen rev vi sista. Men det kändes bra! Nu laddar vi om till Södertälje om två veckor.

Jag har lagt upp filmen på Mirantos i 135an på youtube, men just nu är youtube "down for a moment", så lägger upp klippet på bloggen imorgon.

Nu ska jag nog sova och ta igen lite sömnbrist! Hörs! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0