ingen motivation..

Publicerat: 2009-11-09 Kl: 20:17:32 | I kategori:


.. till att skriva idag.

Klippte ju som sagt lite häst igår och tjänade 500 kr, bra timlön! Och kvällen pluggade jag liiite grann. Jag är så dålig på att ta tag i såna där saker. Speciellt när man ska plugga till prov. När jag läser händer det rätt ofta att jag börjar tänka på nått annat istället för att koncentrera mig på texten och ta in vad som står. Haha! Jag ska försöka ta tag i pluggandet när jag har skrivit klart här.

Idag har jag varit hos Cissi hela dagen och det har varit en rolig dag därute idag av någon anledning. Men jag trivs så bra på älskade Kybacka! När jag slutade för dagen shoppade jag lite på Ryttarstugan. Hästarna fick bland annat ett nytt varsitt täcke! Hästarna har fått tagit det lugnt idag. Ridit ut och joggat dem bara. Båda kändes riktigt pigga och fina! Imorgon blir det hoppträning. På torsdag åker vi till Södertälje och är borta på tävling hela helgen.

Nej, nu ska jag ta tag i pluggandet!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0