På plats!

Publicerat: 2009-11-12 Kl: 23:22:32 | I kategori:


Nu är vi på plats i Södertälje. Dagen har flytit på ganska bra. Det var enkelt att hitta hit också :) Hästarna är installerade i stallet och har det bra. Jag dödar Mirantos imorgon om han har rivit ner alla täcken. De hänger väldigt lägligt, så han kan riva ner dem om han vill, haha! Det var lätt att hitta till hotellet också. Sen ligger tågstationen precis bredvid hotellet, så blir busenkelt att hämta Inga där imorgon också.

Imorgon hoppar båda två 130 och jag hoppas på bra rundor. Nu ska jag sova, så jag orkar med morgondagen. Blir till att kliva upp tidigt hela helgen.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Sara

jag tippar på att han inte river ner täckena :) det har han aldrig gjort förr iaf! :D

hoppas det går bra nu då!!! LYCKA TILL! jag håller tummarna :)

2009-11-13 @ 14:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0