please, listen up.

Publicerat: 2009-11-24 Kl: 22:15:14 | I kategori:


Nu vill jag att Du läser det här ordentligt..
Boy, we've had a real good time
and I wish you the best on your way.
I didn´t mean to hurt you
and there's nothing else I can say.
And that you know.
I really don't need you anymore, thanks.
- Think about theese words..


Idag har jag nog inte heller något roligt att dela med mig av. Det har varit en helt vanlig tisdag och min kropp är helt slut. Verkligen, helt slut. Såg nyss ett tv-inslag om Malin Baryard från när vi var i Södertälje, roligt!

Hästarna har varit duktiga på träningen. Blev bara småhinder idag också och trimma en del. Nu kommer de inte hoppa på 5-6 veckor. De kan behöva en paus :) Duktigaste hästarna som har haft ett fantastiskt tävlingsår.

Nu ska jag duscha och sen sova.

/ SJacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0