Revenge

Publicerat: 2009-11-28 Kl: 21:07:10 | I kategori:


Igår fick jag umgås med klassen hela dagen, så nu klarar jag mig nog hela helgen utan att sakna dem, haha! Det var trevligt i Globen och shoppade lite saker i Annexet också. Tänkte fortsätta att shoppa där imorgon, eftersom jag ska dit med Sofie och Maja.

När jag kom hem åkte jag hem till Angelica, där var också Nicole. Tittade på Idol och pratade skit. Senare drog Nicole som skulle vara hundvakt. Och vi blev kvar och pratade ännu mera skit, det som vi är allra bäst på. Vi pratade oavbrutet till klockan fyra på morgonen. Vi hann att prata om allt och alla. Sen sov vi som grisar.

Idag har det inte hänt nått speciellt. Bara tagit det otroligt lugnt och varit i stallet. Red hästarna en liten sväng i ridhuset, lite lösgörande arbete bara. De tar ju det lite lugnt just nu innan vilan, trappar ner lite.

Nu ska jag duscha och sen blir det en macka. Sen ska jag nog sova, ska upp så tidigt imorgon. Egentligen hade jag velat sitta hemma i soffan hos någon helt annan och tittat på film ikväll. Kanske imorgon istället..

<3

/ SJacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0