Serial lovers!

Publicerat: 2009-11-16 Kl: 20:44:20 | I kategori:


Igår somnade jag klockan 20, så jävla trött. När jag vaknade hade jag fem sms och två missade samtal som jag inte hade hört. Snacka om att sova djupt då! Haha! Idag har jag varit hos Cissi hela dagen och det har varit en trevlig dag på Kybacka. Förutom det har jag inte gjort så mycket. Mina hästar har vilat idag. Mirantos har tappat en sko idag också, vilken tur att Jessica kommer och skor på onsdag!

Imorgon blir det skola, jobb och träning. Sen längtar jag till onsdag, jag vill till skolan. Tror aldrig det har hänt att jag har längtat efter att få åka till skolan. Kan det vara så att jag trivs? Haha!

Nyss pratade jag med Emil i telefonen, så nu är jag uppdaterad om det senaste händelserna och skvallret. Hahah, så nu har jag fått skratta lite. Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på tv tills jag somnar.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0