Shame on you, silly boy!

Publicerat: 2009-11-11 Kl: 21:54:35 | I kategori:


Imorse planerade jag först att försova mig, men jag vaknade halv 6 och då tänkte jag att det var lika bra att kliva upp. Duschade länge, tittade på tv, åt frukost vääldigt långsamt osv.. Var skönt att ta det lugnt! På bussen var det jättemycket folk(?!), vilket det aldrig brukar vara. Så jag och Sara satt på sämsta platsen. Ni vet den vid dörren, de nerfällbara stolarna. Inte så bekvämt. Vi som alltid brukar ligga och sova längst bak i bussen jämt. Men vi överlevde det också! Jävla snöoväder var det också på morgonen.

I skolan fick jag göra allt för att inte somna. Vi började med att inte jobba så mycket utan mest flamsa runt. Eller jag och Cissi roade oss med det. Det har en tendens att bli så när man är trött, man orkar inte vara seriös. Allting blir så roligt av någon anledning, hah! Och innan vi fick sluta tittade vi på film. Då var det svårt att hålla sig vaken, kan jag lova! Ögonen bara föll ihop hela tiden. Jobbigt! Åt lunch i skolan innan jag åkte hem med halv ett tåget. När jag kom hem sov jag i en timme.

Sen stack jag till stallet runt klockan 15. Mockade först och fixade klart allt sånt. Sen hade jag träning med mina minivoltigare. Duktiga ponny och duktiga små barn! Sen skulle båda hästarna skrittas ut. Jag kan ju tala om att nu fick jag smaka på vintern lite. Det envisades att snöa på mig och jag höll på att frysa sönder. Det finns inget värre att skritta ut den här årstiden, man blir bara kallare och kallare. Och jag fick plågas två gånger. Sen har jag ju min fula ovana att lyssna på musik när jag rider. Jag vet inte vad jag skulle göra utan musik! Jag kan dessutom bara konstatera att jag hatar vintern. Och att det här är bara början känns inte det minsta bättre.

Just precis nu borde jag packa. Men det tycker jag är så tråkigt, så sånt är jag skitdålig på att ta tag i. Det slutar väl med att jag slänger ner sakerna imorgon och glömmer hälften. Men något som jag ska ha med mig är datorn! Så jag kan uppdatera hela helgen för mina kära läsare. Imorgon bär det av till Södertälje, tävling hela helgen. Magkänslan säger att jag inte kommer ha någon bra helg, men vem vet? Jag kan ju ha fel, vilket jag hoppas. Min gråa lilla kuse känns bättre än aldrig förr och den lille brune har en aning formsvacka. Men vi rycker upp oss till helgen!

Jag utlovade ju att jag skulle visa lite bilder från helgen, då när jag dränkte både min telefon och kamera. Båda funkar nätt och jämt. Men som ni förstår blev det inte så mycket bilder. Bara från förfesten och några stycken från själva festen. Här kommer några!


En glad Jonathan!

Painting nails!

Bästaste Nicole och bästaste Emil!

Vimmel!

Två polare som jag har svårt att klara mig utan!

Höhöhöh : ) Såå, det var nåååågra bilder..

/ SJacobsson

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Haha, ruuuliga bilder

2009-11-12 @ 17:16:20
URL: http://nickoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0