sluta slöa!

Publicerat: 2009-11-05 Kl: 11:43:31 | I kategori:


Idag är man ju som sagt ledig, så otroligt skönt. Sovit som en gris i natt, men jag har drömt en massa konstiga drömmar, som jag inte tänker dela med mig av, haha! Vaknade vid klockan 3 i natt av att det var tokvarmt i mitt rum. Tror mamma försökte grilla mig eller någonting. Elementet stod på 28 grader. Efter att ha stängt av elementet och öppnat ett fönster somnade jag om igen. Jag har hittills bara tagit det lugnt, men nu tänkte jag ta tag i livet, har lite att göra idag. Eller min plan var att hinna med en del iaf.

Nu tänkte jag dra till stallet och rida båda hästarna i ridhuset, men det snöar ute, så jag är inte så frestad av att sätta mig på cykeln till stallet. När jag är klar i stallet, tänkte jag nog cykla ner och sola. Efter det är det jobb som gäller. Tror att det är hoppning idag, så får försöka planera ihop någonting till lektionen. Kvällen ska jag ägna till läxor och plugga till prov.

Mamma är borta idag också, så jag har flörtat till mig lite skjuts hem från stallet sen. Vågar inte gå hem i mörkret ensam ikväll. Ska ju tydligen vara nått freak i buskarna där jag går/cyklar varje dag. Jag har ingen lust att bli misshandlad. Så det är tur att jag har snälla kompisar med körkort! Imorgon är det 18 årsfest i Vendel, det ska bli hur roligt som helst! Jag är taggad!

Nu ska jag ta tag i livet och cykla till stallet!

/ SJacobsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0