Trött!

Publicerat: 2009-11-14 Kl: 21:43:21 | I kategori:


Andra dagen avklarad! :) Det blev en tidigt morgon, tävlingarna började klockan sju på morgonen och jag hade startnummer 5. Gäsp! Prince var i vilket fall dubbelnolla och fick pris, jätteduktig! Mirantos hoppade 135 och var hur duktig som helst! Han hade ett ner och det var helt och hållet mitt fel, jag vet faktiskt inte vad jag höll på med. Måttade in ett galoppsprång för mycket och kom nära på en oxer. Förutom det är jag nöjd med rundan. Båda hoppar 135 imorgon och jag hoppas att det går bra.

Har även idag sett mycket fina hästar, ritter och duktiga ryttare. Så himla kul att vara här! Men nu ska jag ska sova riktigt trött som sagt. Filmerna från idag håller på att laddas upp på youtube just nu. Kommer väl upp här på bloggen imorgon.


UPDATE, orkade bara lägga upp en film. Här kommer Mirantos i 135an idag!


Kommentarer
Postat av: Sara

guud så fint det ser ut! duktiga ni är verkligen!! men fiiifaan va högt de ser ut! :P :)

2009-11-15 @ 10:21:20
Postat av: Sandra

Mirantos verkar inte tycka att det är högt iaf ;D

2009-11-15 @ 18:06:51
URL: http://sjacobsson.blogg.se/
Postat av: Helena

Det ser verkligen plättlätt ut när ni hoppar. Jättefin runda. Kommer ju inte bli några problem att rida ännu större klasser. SM nästa!

2009-11-19 @ 19:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0