Kladdkaka!

Publicerat: 2009-11-02 Kl: 06:26:51 | I kategori:


Idag blev jag extra glad när mamma kom hem från jobbet. Hela dagen har jag suktat efter sötsaker. Jag vet inte varför, men hela jag har skrikit inombords, "GE MIG KLADDKAKA, GE MIG KLADDKAKA!!", var till och med tvungen att smsa mamma under dagen och beklaga mig över sötbegäret. Nu kom hon hem och matade mig med wienerbröd! Jag blev genast på bättre humör, har mest surat hela dagen.

Nu tänker jag plugga lite, äta middag och sen ska jag till världens bästa pojkar i stallet. Båda två vilar idag. Senare under kvällen ska jag nog plugga ännu mera. Jag lovade ju mig själv att plugga över lovet, men det blev ju mycket gjort av det liksom.. Varför är det alltid så? På lovet gör man allting man "inte" ska göra. Framförallt så sover man ännu mindre än vanligt. Man är ju helt död när måndagmorgon kommer efter lovet. Mystiskt va? Men snart är det jullov! Kan ni tänka er, mindre än en månad till första advent! Sen blir det nyårsafton och sen fyller jag 18! Allting kommer bara säga "poff!", så är vi där. Livet går alldeles för fort för att läggas ner tid på onödiga saker. Sov mindre och skratta mera! Sova kan man ju göra i graven.. 



Mirantos i 135an igår :)

Kommentarer
Postat av: Sara

de där såg ju jättefint ut de!! :) fina lilla pålle! så ljus han har blivit förresten :)

2009-11-03 @ 11:39:46
Postat av: Sandra

Jaaa, när jag klippte honom blev han ÄNNU ljusare.. Tänk om han kunde vara grå och fin hela livet! Nu går det bara utför ;)

2009-11-03 @ 16:18:04
URL: http://sjacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0