Vad är det med höst?

Publicerat: 2009-11-19 Kl: 20:21:33 | I kategori:


Av någon anledning hamnar man i någon svacka av det här gråa och trista vädret. Mina dåliga dagar fortsätter. Kanske lite töntigt att skylla på vädret, men vad jag ska jag skylla på? Allting allmänt bara jävlas med mig, just nu.

Dagen började med att jag fick ett telefonsamtal innan jag ens kommit upp ur sängen och får veta att mamma är på akuten. Hon hade tydligen svimmat och krampat på tåget till jobbet och fått åka ambulans till akuten i Uppsala. Självklart får man lite panik när man är sådär alldeles nyvaken och inte vet vad som händer. Pappa kom direkt och vi åkte in till mamma i Uppsala. Hon mådde verkligen inte bra, bara spydde och var dålig. Var hos henne tills jag var tvungen att åka hem till hästar och jobb. Mamma blir kvar, hon blev inlagd. Än vet de inte heller vad det är för fel. Vi får se vad som händer imorgon. Bara atmosfären i ett sjukhus för mig att må illa. Jag tycker verkligen inte om sjukhus.

Fick hjälp att rida idag. Helena red ut med mig på Prince och jag på Mirantos, tack för det! Sen har jag jobbat. Fick skjuts hem av snällaste Andreas och nu sitter jag bara här och är irriterad på allt och alla. Telefonen ringer hela tiden också, hoppas hela tiden på att det är viss person, men han ringer minsann inte. Kul ändå att folk bryr sig och hör av sig.

Åh, jag är bara så allmänt less. Är det vädret? Det är väldigt frestande att skriva ett lika långt och flummigt inlägg som igår, mycket som snurrar i min skalle. Nej, ge mig en helg med fredagsmys hela helgen, med bra människor!

/ SJacobsson

p.s,
Ska nog fortsätta tröstäta lite godis i mitt tomma hus. Tur att man har katterna iaf!
Kommentarer
Postat av: Caroline

Stackars din mamma! Hoppas hon blir bättre. Jag kan ju säga att jag också blir asless på det här trista tråkiga vädret. Kram Carro

2009-11-19 @ 22:51:02
Postat av: sara

nej men usch va läskigt!! hoppas hon blir bra snart, å du me blir lite glad å positivare snart! :) kram.

2009-11-20 @ 13:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0