walked a 1000 miles

Publicerat: 2009-11-29 Kl: 22:30:53 | I kategori:


Är helt i slut kroppen. Min kropp känns precis lika seg som knäcken jag åt nyss. Allra mest är jag trött i fötterna och allmänt trött i kropp och själ.

Har varit i Globen med Maja och Sofie idag. Tittade på en massa bra hoppning! Rolf-Göran "Roffe" Bengtsson vann två bilar bland annat. Inte helt fel liksom ;) Och Svante Johansson kom tvåa i den högsta klassen efter Roffe och vann 75000! Verkligen inte helt fel!

Vi bråttades runt lite grann i Annexet, så himla mycket folk! Och sen åkte vi in till Kista Gallerian och tittade lite i affärer. Åt en god lunch, som jag verkar klara mig på hela dagen! Har inte ätit sen lunch och inte det minsta hungrig. När jag kom hem åkte jag direkt till stallet och red mina hästar. Fortsatte lite grann på det jag gjorde igår. Men det kändes inte riktigt som om jag fick till det riktigt bra på någon av dem. Hmm, men men.. :)

Nu ska jag nog sova.. Imorgon blir det en heldag på Kybacka! Cissi har åkt utomlands, så ska ta hand om hennes liv härhemma i Sverige imorgon! :D

/ SJacobsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0