You are the devil in my life,

Publicerat: 2009-11-23 Kl: 20:42:23 | I kategori:


Den rubriken har jag haft förut, men den passar väldigt bra just nu!

Jag har absolut ingenting intressant att skriva, har ingen rolig bild att lägga in och jag har flera läsare än någonsin just nu. Jag får lite prestationsångest om vad jag ska skriva om, för på nått sätt vill man ju ha nått roligt att dela med sig av, även fast jag bara skriver för min egen skull.

Varit hos Cissi hela dagen. Har bara ridit lite hästar där idag och sen följt med när hon tränade för Helena Persson, roligt! När jag kom hem red jag mina hästar. Eftersom de har fått varit ute och busat hela veckan i skogen, är det en aning oridna och förvildade. Haha! Så trimmade på lite grann på våran blöta utebana. Trött på mörker och regn. Varför kan man inte få lite sol, så man piggnar till lite?

Fått lite söta en sms från en söt människa idag, gulligaste Du!

Nu blir det till att sova.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0