You´re so good to me!

Publicerat: 2009-11-03 Kl: 21:59:54 | I kategori:


Åh! dreambooy!

Som ni ser har Nicole fixat med min header, det tackar vi för! Åtminstone en liten förändring i designen, bättre än ingenting :) Tack tack! - http://nickoll.blogg.se/

Imorse kände jag mig väldigt pigg och blev överlycklig när jag såg att det stod en kladdkaka nere i köket. Mina böner hade blivit besannade, tur att man har mamma ibland! På bussen till Gävle kände jag mig pratglad. Men både Sara och Gordon satt och sov, ingen som var social alltså. Då hamnar man där med lurarna i öronen och tänker. Tänker, tänker och tänker.. Tänk vad mycket man kan komma fram till då.

På bussen ut till Lervik sen hoppades jag på att någon skulle vara social, men Felix var också rätt trött och tråkig. Haha! Anyway, var hoppning därute idag. Trodde jag skulle få rida den där fuxen jag red sist, som jag tyckte lite mindre om, men istället fick jag min roliga gula Lusitano! Kul kul : )

När jag kom hem blev det lite mat och kladdkaka! Haha! Så himla gott det är med kladdkaka. Sen blev det jobb. Ungarna skötte sig bra även idag och "labyrinten" uppskattades ;) Efter det tog jag hand om mina pojkar. Dumma Pirro hade ett nytt sår på benet. Eller ja, skrapsår.. Lite päls borta bara. Men vad fan håller dem på med i hagen? De står ju för tusan i en helt platt hage. Jag blir så trött! Aja, sen blev det hoppträning på Loocello.

Nu har jag duschat och ska sova. Imorgon är det skola, lite jobb och rida båda mina hästar. Mamma föreslog bio imorgon, men det lär väl knappast jag hinna. Min vardag är alltid full, jag behöver aldrig fundera på vad jag ska hitta på. Det finns inte ens plats för något "oplanerat". Lite tragiskt kanske. Men jag fattar inte hur alla andra fördriver sina dagar? Slappa jävlar. Det måste vara så himla tråkigt att komma hem från skolan och inte ha nått att göra. Hmm, nu är jag bra hård och provocerande. Nu börjar jag spåra ur. Haha, nu ska jag nog sova. Blev ett väldigt flummigt och osammanhängande inlägg det här.

/ SJacobsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0