Ballerina witch

Publicerat: 2009-10-19 Kl: 21:01:06 | I kategori:


Nu har jag ägnat tid åt helt fel saker, istället för att plugga har jag suttit och tittat på maskerad klänningar till halloween. Jag är riktigt taggad och det är så kul att titta på kläder! Nu är jag så himla trött att jag tänker sova så fort jag har skrivit klart här.

Har inget speciellt att berätta. Har varit hos Cissi hela dagen och när jag kom hem fixade jag mina hästar och sen red jag båda två. Dumma pirro hade ett litet sår på benet, inget farligt. Men jag skulle inte bli förvånad om han är tjock i benet imorgon. Så han fick lindor på sig inatt. Båda hästarna kändes riktigt bra och pigga, båda fick komma ut i skogen. Imorgon blir det hoppträning! Jag har två tävlingar kvar iår och jag är riktigt taggad på dem. Hoppas att säsongen får avslutas lika bra som den har varit hela året.

jaa, nu ska jag sova.. Trött!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0