blogg.se - 091012

Publicerat: 2009-10-13 Kl: 06:40:44 | I kategori:


Jag kom inte in på bloggen igår kväll heller, alltså blev det inget inlägg igår = att det blir två inlägg idag.

Igår var jag hos Cissi hela dagen och sen blev det direkt till frisören när jag kom hem. Nu har jag gjort slut med mitt rosa hår efter över två år. Det känns hårt, men det är väl bara att vänja sig. De ska tammefan inte tillbaka i håret hur gärna jag än vill, haha. Anyway, blev det middag på nya thai restaurangen med mamma och mormor, gott! Sen stallet. Hästarna vilar, så det blev bara mockande och borstande. Gulligaste grabbarna! Kvällen ägnades till plugg.

Nu sitter jag här med vakna med the voice, ska äta fruskot och ta bussen 07.35 till Gävle. Jag höll på att få en shock när jag satte mig upp i sängen (jag har fönstret vid sängen) och såg att det var snö ute! Fy fan! Ge mig sommar och sol nu! Jag hatar vinter. Men det ska vara ca 5 grader varmt hela veckan, så det kommer väl knappast ligga kvar, men ändå.. Aja, nu blir det frulle! Ett inlägg kommer ikväll igen.

/ SJacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0