JAAAAAAAAAAAAAAA!

Publicerat: 2009-10-14 Kl: 20:36:23 | I kategori:


NU HAR JAG SPOTIFY!! ÄNTLIGEN!! - alla hade det före mig, men ändå!

Och där fick jag som sa att skolan var slapp, uscha. Men jag är som sagt väldigt taggad på att sköta mig, så det här klarar jag av. Hoppas jag i varje fall! Hur som, skolan idag och sen hem och plugga bara (Jippie!). Sen hatar jag att jag fick cykla i snöstorm till tåget imorse. Jag hatar snö!

Senare på eftermiddagen blev det stallet. Red ut på en galen Mirantos, det bästa han vet är att vara ute och galoppera i skogen och idag var det nog extra roligt, tydligen. Haha! Sen red jag lite på Prince prinskorv i ridhuset, han kändes riktigt bra. Sen av någon anledning var jag helt slut. Hann nästan somna i bilen från stallet och hem (dvs tre minuter). Så jag ska sova så fort Bonde söker fru är slut. Imorgon har jag sovmorgon, härligt!

/ SJacobsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0