Hur ska det här gå?

Publicerat: 2009-10-28 Kl: 11:51:49 | I kategori:


Jag ställde klockan imorse, så jag inte skulle sova bort hela förmiddagen. Jag stängde av klockan och somnade om, såklart. Hur mycket kan man sova egentligen? Känns som om jag försöker sova ikapp all sömnbrist. Hur som, nu måste jag äta nått på direkten och börja plugga, så mycket som det bara går. Senare blir det stallet, ska ta och klippa Mirantos igen också. För övrigt vilar båda hästarna idag. Ska ha dejt med Björn däremot däruppe sen och efter det tror jag att det är nått möte för tävlingsryttarna.

Hästarna var bäst på träningen igår! Speciellt Mirantos. Så stor bana som jag och Mirantos hoppade runt igår (dock bara 6 hinder, 7 språng), har varken han eller jag gjort. Vi gjorde det så himla bra också! Han är helt otrolig den där hästen, han kan verkligen hoppa hur högt som helst och är 98 gånger av 100 är han felfri. Kommer nästan kännas töntigt att hoppa 135 i Hamre på söndag, skönt! Hoppas att det känns lika bra då. Prince fick inte hoppa riktigt banan lika stor. Det mesta låg runt 135-140 för honom och typ nått hinder på 145. Han var lite spänd igår, men han gör det bra ändå :) Hästarna är på topp! 

Imorgon har jag mycket att göra. Hade tänkt rida hästarna på morgonen och göra klart stallet. Sen hem och äta nått osv, gå ner och sola. Möta Linda efter det som kommer med tåget vid klockan 16. Sen ska jag jobba och sen direkt hem efter det och duscha, fixa till mig och sen börja fördricka. På kvällen är det halloweenfest i Karlholm. Jag är lite otaggad. Men hörde att det var 350 personer på listan, så det kanske blir kul ändå då. Ses då!

Jag ångrar att jag inte tog mig tid för Jonathan igår. Sorry.

/ SJacobsson
Kommentarer
Postat av: Sara

men JESUS! vad är det jag hör! hur högt hoppar ni egentligen? hihihoho :D fan då att inte jag pallrade mig ner å kollade på träningen då! kanske nästa vecka! eller nästnästa om dom inte ska träna på tisdag kanske? så jag får presentera lille Isak för Mirantos :) Kram påre!

2009-10-28 @ 13:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0