I´m secret in love!

Publicerat: 2009-10-27 Kl: 12:50:04 | I kategori:


Igår hade jag 187 läsare, det börjar närma sig att kliva över 200-strecket. Jag har ungefär lika många läsare varje dag och jag tycker att det är hur coolt som helst att det är så pass många som läser, varje dag. Jag måste ju vara en jävligt intressant person helt enkelt, haha! Eller ointressant.. Beror ju på hur man ser på det! Jag är helt övertygad om att det blir ännu roligare att läsa min blogg om jag fick göra om bloggdesignen. Någon av alla er som läser borde ju kunna det där, hjälp mig?! Jag är otroligt oteknisk. Men jag fick MVG i webbdesign, hur fan nu det gick till?!

För övrigt börjar jag känna mig sådär konstig som i våras. Jag tror jag ska börja käka piller igen. Jag vägrar falla dit igen och bli sådär sjuk. Det tog så himla lång tid innan jag kände mig helt som vanligt igen. Jag ska bara komma ihåg att äta dem och det är inte det lättaste, finns viktigare saker att tänka på. Men jag måste hålla mig fit for fight, två tävlingar kvar och det måste vi klara av på ett bra sätt. Målet är att hoppa minst ett SM, helst båda två såklart. Inomhus-SM går redan nu till våren i år, så jag hoppas att de här tävlingarna går bra. Sen ska hästarna få lite välförtjänt vila innan det nya året börjar. Men hästarna känns på topp, trots att det är i slutet på säsongen. Igår kändes båda två ovanligt mjuka och fina. Massagen var nog bra för dem, tur att man har Sofie!

Imorgon blir det en pluggdag för min del. Jag har fått lite att göra över lovet. Eftersom jag har bytt linje och hoppat på i tvåan har jag en del kurser att tenta av, därför har jag lite mera plugg hela tiden. Mina klasskompisar klagar på det dem har, tänk då stackars mig som har dubbelt så mycket hela tiden? ;) Men än så länge funkar det ovanligt bra. Jag får bara inte tappa motivationen, får då går det bara utför. Ett lov kanske inte är så bra för mig egentligen, för då liksom "slappar jag till". Annars går jag nästan som en maskin och bara gör. Liksom jag har sovit mera de senaste två nätterna än vad jag har gjort sen jag började skolan, ändå sitter jag och gäspar som en tok, haha!

Ikväll blir det jobb och träning för min del. Hästarna ska bara vara med och trimmas lite på hoppträningen och ta nått språng. Stämma av dem inför helgens tävling. Och just precis nu känner jag att jag tänker ta tag i pluggandet direkt, så blir det mindre att göra imorgon och mera tid att umgås med lite kompisar. Jag har lovat att träffa både Dennis och Andreas. Jag måste få tid!

I like you a lot, lot
think you´re really hot, hot

/ SJacobsson

Kommentarer
Postat av: linda

Mycket fin sida!

Kul innehåll och snygga hästar!!

Kram

2009-10-28 @ 09:48:05
URL: http://stunzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0