Jag har absolut full kontroll(?)!

Publicerat: 2009-10-18 Kl: 13:21:29 | I kategori:


Nu sitter jag här och inser att det är söndag igen. Veckorna går så fort och framförallt helgerna. Och den här helgen har var riktigt bra! Nästa helg har jag en helt ledig helg, första gången på ett par månader och det ska bli otroligt skönt och roligt. Jag hoppas på fest! Om två veckor är det Halloween, vilket jag ser fram emot också.

Idag har jag haft stallet, så upp tidigt. Men jag var faktiskt rätt pigg imorse och allt har gått snabbt och enkelt idag. Nu kom jag nyss hem, varit och lunchat hästarna och hoppat Loocello. Vi provade ett skarpare bett idag och det gick bra! Så nu kör vi på det här, kändes riktigt bra! Nu tänkte jag ta tag i lite plugg innan jag ska tillbaka till stallet vid klockan 16, ta in hästarna och rida mina hästar. Sen ska jag ha Ullis lektioner ikväll också, pengar pengar!

Vad som händer senare ikväll vet jag inte riktigt, en film med någon kanske? Bara att höra av dig om du är sugen på det.

/ SJacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0