Love it!

Publicerat: 2009-10-24 Kl: 22:47:00 | I kategori:


Jaa, vart ska jag börja? Jag älskar när jag har någonting att göra hela tiden. Det värsta som finns är att vara sysslolös.

Kvällen igår hos Emil blev rätt trevlig. Kom en del människor till honom och det konsumerades en del alkohol, haha! Fick skjuts och sällskap hem, somnade nästan direkt när jag kom hem. Så himla trött och sliten vid det laget. Sov som en gris tills jag vaknade och insåg att ett sovsällskap hade försvunnit, haha! Vid klockan elva tog jag, Emil och Linda tåget till Uppsala. Började med en lunch på Cupido och sen gick vi på stan. Och jag är ju bara helt jävla värdelös på att shoppa. Hur som, Linda lämnades kvar i Uppsala och vi andra två tog tåget hem till Tierp igen senare. Åkte direkt upp till stallet sen, träning för Pontus Westergren! För övrigt kommer det lite bilder från kvällen igår upp imorgon kanske. Jag vet inte riktigt var jag ska lägga upp bilderna nuförtiden. Förut la jag alltid upp dem på bilddagboken, men det känns som om det har dött ut och jag har ingen lust att lägga upp dem där.

Träningen för Pontus gick kanon! Hästarna hoppade bra och jag red bra. Vi är ett så himla bra team vi tre! Nu har jag fått beröm, så det räcker och blir över. Så nu är jag nog lite kaxig när självförtroendet är på topp, men det är så himla härligt! Junior-SM blir plätt lätt för oss sa Pontus och den kommentaren kändes otroligt bra att höra. Sen tyckte han att det hade hänt så mycket sen jag tränade för honom sist, som dag och natt. Det var härligt att höra, med tanke på att jag fick mera ris än ros den träningen. Livet leker!

Just nu sitter jag hemma hos Emil och skriver på hans nya dator, så nu har jag fått tillbaka min igen, haha! Kommer väl lite människor hit snart och vi får se var kvällen leder oss. Ha det bra allihopa!

/ SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Sara

hehe heja heja sandra!! ;D låter ju bra de där, jag kommer å kollar på dig på SM :)

2009-10-25 @ 22:20:21
Postat av: Sandra

Härligt! Du måste komma och titta på någon träningen snart :)

2009-10-26 @ 11:56:40
URL: http://sjacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0