nanannanaa batgirl!

Publicerat: 2009-10-29 Kl: 09:08:19 | I kategori:


Jag kom upp senare än vad jag hade tänkt mig idag, ställde klockan på 8. Nu ska jag till stallet och motionera hästarna och göra klart allt där. Har mycket att göra idag, så därför får jag fixa stallet på morgonen :) Mirantos blev klippt igår och så har han fått ett nytt vintertäcke. Tjockt! Och med hals. Så nu lär han ju knappast frysa.

Senare ska jag möta Linda på stationen, jobba och sen är det bara att fixa till sig. Ikväll blir det fest! Vi ska förfesta här hemma och sen ska vi till Karlholm. Jag har inga förväntningar alls på kvällen, så jag hoppas att det blir roligt. Kameran är med som vanligt!

Nu måste jag ta tag i livet! Vi ses i dimman ikväll!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0