one, two..

Publicerat: 2009-10-22 Kl: 21:53:16 | I kategori:


Blir ett snabbt inlägg nu. Hade en underbar sovmorgon idag, den var välbehövd! Men trots det kom jag knappt ur sängen imorse, men det gick, efter ett tag. Dessutom fick vi sluta tidigt idag eftersom vi inte hade någon lärare, skönt.

Kom hem vid klockan 13, gick och la mig och sov direkt. Vid halv tre masade jag mig upp och pluggade lite innan jag stack till stallet. Fixade med hästarna innan jag började jobba. Barnen var duktiga, repetiton på skänkelvikningar idag. Sen kom Sofie och masserade på mina hästar, det uppskattades.

Nu är Emil här, han tänker sno min dator. Vilken jävel. Nej, ska vara lite social, hej!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0