Rosa fluffiga moln!

Publicerat: 2009-10-31 Kl: 21:26:10 | I kategori:


I´M LIVING IN THE DREAM! - dreamboy!

Det blev Sandviken igår! Jag, Sampe, Emil och Ingma åkte till Sandviken till min vän Linda. Det var minst sagt trevligt. Vi var på en fest i någon lokal. Roligt att träffa nya människor! Det knäpptes en hel del bilder som vanligt, men jag orkar inte lägga upp dem någonstans, så jag håller dem för mig själv så länge! Men här kommer det några..











Nu skulle man kunna säga att jag är liiiite slut efter en två dagars. Men fan så jävla kul jag har haft! Jag är redan taggad till på fredag, då Alexandra och Josefine har fest i Vendel. Snacka om att livet är en fest!

För övrigt var vi väl hemma runt klockan 14 i Tierp. Vi åt frunch på donken i Sandviken innan vi åkte hem. Direkt när jag kom hem var det bara att byta om och sticka till stallet. Red båda hästarna som kändes riktigt bra. Båda två fick sig ett bad, vilket var välbehövligt. Jävla torv. Putsade alla mina saker och packade ihop allting. Hoppade Loocello hann jag också med, det gick skitbra! Vi plockade upp hindrena lite grann idag, hoppade en hel del riktigt fina språng. Allting blev mycket enklare med ett pelham i munnen på honom.

Imorgon är det tävling i Hamre. Det blir tidigt imorgon, vi ska åka klockan 5 från Tierp imorgon bitti. Riktigt jobbigt, men det är bara att bita ihop! ;) Taggad som bara den i varje fall! Så nu ska jag nog ta och sova. Har ju lite sömnbrist att ta igen också. Vi hörs people!

du är så jävla rolig, bruden!
du har fått mig att förstå innebörden av besatt.
man kan bara skratta åt allting.


/ SJacobsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0