så trött på att vara jag

Publicerat: 2009-10-11 Kl: 16:55:36 | I kategori:


Jag känner mig allmänt down. Taggade aldrig till öht igår och det blev bara tråkigt. Riktigt tråkigt. Slöseri av tid som man lika gärna hade kunnat spenderat hemma i sängen och vilat upp sig lite. Hur som, blev ändå 6 timmars sömn, så kände mig inte så trött imorse. Tävling idag igen, med Jessicas häst och Marinettes häst Loocello. Båda hästarna hoppade runt och var duktiga. Loocello var bland annat dubbelnolla i en klass, duktig!

Nu är jag bara helt slut och trött. Blir nog till att sova tidigt ikväll, ladda upp inför en ny vecka. Borde nog plugga lite, vilket jag nog tänker jag göra.

orka dig, verkligen.. tredje gången gillt,
nu kan du bara glömma att jag står där och
väntar när du behöver mig.
Sista gången nu.
Kommentarer
Postat av: lisa

lägg ut filmer från falun tävlingarna :D

2009-10-12 @ 09:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0