sexy bitch!

Publicerat: 2009-10-16 Kl: 21:07:08 | I kategori:


Jag har varit som en levande zoombie idag, så jävla trött. Så direkt när jag kom hem från skolan, somnade jag hemma i sängen och vaknade inte förrän klockan 18, då mamma tyckte att jag skulle äta nått. Efter det åkte jag upp till stallet och pussade på världens bästa pojkar och tog hand om dem. Båda två vilade idag. Jag valde nog en bra dag för det med tanke på hur vädret har varit idag. Konstant regn! Jag hatar verkligen det här, ge mig sommar och sol!

Hur som, nu tittar jag på Idol. Snart tror jag att det ramlar in lite människor som är partysugna, vilket lilla jag fick göra nått åt. Vill man komma är det bara att ringa mig! Ha så kul ikväll människor!

/ SJacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0