Stay in the dark with me,

Publicerat: 2009-10-26 Kl: 14:01:13 | I kategori:


Kul att jag skrev ett inlägg nyss och sen försvann det..

Hittills har jag inte gjort någonting alls och det är så himla skönt att bara slappa! Jag tog min välförtjänta sovmorgon, men trots att man får sova hur länge man vill vaknar man ändå i "vanlig" tid. Jag tvingade mig själv att somna om, skönt! Men nu känner jag att jag borde ta tag i livet och göra nått. Jag har ingenting planerat idag förutom stallet, såklart. Kommer sitta ikväll och världens mest uttråkade människa, och det är det värsta som finns. Kanske borde umgås med någon?

Här kommer det lite bilder från i fredags.. Varning för bildbomb!





















det var några av de 120 bilderna som knäpptes! Nu ska jag äta frunch :)

/ SJacobsson



Kommentarer
Postat av: Linda

hahahah varför la du inte in alla 120? ;D <3

2009-10-26 @ 18:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0