The day of dead

Publicerat: 2009-10-05 Kl: 21:59:14 | I kategori:


Inatt drömde jag heeelt sjuka drömmar. Alltså, verkligen helt sjuka! När man vaknar kommer man ihåg dem jätteväl och sen när man ska återberätta dem, är det liksom helt tomt i huvudet. Så är det alltid med drömmar, konstigt!

Anyway, idag har jag varit hos Cissi hela dagen. En rätt trevlig dag :) Hästarna skulle hoppas lite grann idag, så idag fick jag hoppa lite hästar, alltid lika kul! Fick mina nya stövlar idag också! Äntligen, de var efterlängtade. Även fast jag hatar nya grejer, så jobbigt innan de är ingådda (haha, stavas det så?). När jag kom hem åkte jag direkt till stallet. Mockade och skrittade en sväng på Prince. Pratade med Isac i telefonen då, pratade i headsetet och det ser ju alltid lika dumt ut, med någon som pratar rätt ut i luften bara. Jag höll på att berätta någonting för honom på andra sidan tråden när jag möter en människa, när jag är precis bredvid honom säger han, "Va? Vad sa du?". Jag började skratta åt den stackaren som inte fattade att jag pratade i telefonen. Haha, roligt var det! Och alltid när man ska återberätta saker låter det inte lika roligt, typiskt..

Aja, åkte hem en snabbis efter det och åt lite innan jag skulle tillbaka igen och göra i ordning Pirro. Han fick dressyra idag för Uffe. Gick bara bra! :) Så duktiga mina små pojkar, som Uffe tycker att jag ska göra om till dressyrhästar. Men njaa, de får nog ha en hoppkarriär först.

Imorgon är det stressiga tisdag igen, så jävla jobbigt. Och apropå jobbigt.. Imorse när jag vaknade kom jag på att jag hade glömt min hjälm och grejer kvar i stallet som jag behöver ha med mig till Cissi. Så jag fick börja dagen med att cykla till stallet strax efter klockan 6 på morgonen. Kallt som fan var det och självklart motvind! När jag kommer till stationen med andan i halsen och tror att jag kommer missa tåget som går 06.56, så är tåghelvetet inställt. Så fick sitta och frysa på stationen i 40 min och ta bussen istället, inte så kul direkt. Men trots det där har humöret varit på topp idag! Jag är så himla taggad på att sköta mig. Och ett plus i kanten var också att en vän ringde idag, han hade inte glömt bort mig, haha.


..och nu tänker trötta jag, sova.

/ SJacobsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0