This is how it goes down!

Publicerat: 2009-10-23 Kl: 20:43:57 | I kategori:


Snabbt inlägg idag igen!

Skolan hela dagen, och jag var där helt i onödan kändes det som. Gjorde ingenting vettigt. När vi slutade gick jag en sväng på stan med Linda, Patricia och Cissi. Åt och så innan jag och Linda tog halv fyra tåget hem till Tierp. Direkt till stallet. Red båda hästarna, som trimmades lite lätt på utebanan. Båda kändes bra! Imorgon är det träning för Pontus Westergren!

Nu ska jag och Linda hem till Emil. Kommer lite folk dit, blir nog trevligt :) Imorgon ska vi tre in till stan igen och försöka hitta något i klädväg. Men det blir Uppsala den här gången.

Ses i dimman!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0