tjock och mätt

Publicerat: 2009-10-07 Kl: 17:46:44 | I kategori:


Nu har jag nyss ätit middag, det var gott och nu känner jag mig tjock. Blir nog en promenad när för mig nu med lite musik i öronen. Ska nog minsann gå ner och sola, så trött på att vara blek. För övrigt måste jag nog sluta vara så onyttig, vart ska detta annars sluta?! Allt fett sätter sig i varje fall på magen, haha! Det känns inte så frestande att snart se ut som pappa (med kulmagen).

Idag har det inte hänt något spännande heller. Jag trodde att jag hade sovmorgon, men vi hade tydligen fått nytt schema, så har sovmorgon imorgon istället. Hur som, vi började på ett nytt projekt bara och slutade sen kvart i elva. Så det blev till att döda tid till klockan halv ett som första tåget går hem till Tierp. När jag kom hem åkte jag till stallet direkt och fixade klart åt mina hästar, sen visade jag Loocello för en spekulant. Det gick bra! Sen kom jag ifrån stallet mycket senare än vad jag hade tänkt. Alla skulle visst stå och prata med mig idag, haha.. Och sen hade dessutom inte mina hästar rullat sig idag. Säkert bara för att de skulle få vara lediga idag ; )

Idag är det precis tre år sen jag köpte Suppan, min lilla ponny. Galet vad tiden går fort. Då var jag en stolt fjortonåring som var otroligt stolt över sitt senaste inköp, en knäpp ponny. Jag undrar hur länge hon kommer vara i mina ägor.

Ikväll ska jag sova tidigt, kanske blir lite plugga innan det, vem vet.

/ SJacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0