Trött och sliten, men en bra dag!

Publicerat: 2009-10-17 Kl: 21:28:21 | I kategori:


Tror ni jag är trött eller? Jag fick ungefär 2-3 timmars sömn inatt och det börjar kännas nu kan jag säga. Men för övrigt var kvällen, natten och morgonen mycket trevlig! Vi var, för att vara exakta 18 stycken hemma hos mig igår, med alkohol och musik. En riktigt trevlig chillfest som inte var över förrän närmare klockan 6 på morgonen. Tack för igår, gott folk :)

Idag fick man ju som sagt inte sova nått, man blev uppkörd ur sängen i princip klockan 9. Då var det tydligen dags att röra på sig, haha! Vid halv två åkte jag och Emil in till Gävle, där vi mötte upp Linda. Vi shoppade loss lite. Självklart hittar man inte så mycket när man väl åker in för att handla. Det blev middag i stan också, pizza! Haha! Kul med trevligt sällskap in till stan!

När jag kom hem, runt klockan 19 åkte jag upp till stallet direkt. Red båda hästarna i ridhuset. Båda två kändes bra! :) De fick inte gå så hårt. Tanken den här veckan har varit att de skulle få en rätt lugn vecka. Vilket kändes idag, pigga som tusan! För övrigt är mina grabbar världens finaste! ♥

Kvällen verkar bli lugn, vilket är lika bra. Är rätt sliten! Haha :)

Liiiite bilder från igår, det blev en del.. Haha!
 





// Sandra Jacobsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0