Vi är vildare än djur!

Publicerat: 2009-10-04 Kl: 21:07:58 | I kategori:


Nu sitter jag här nyduschad och tänkte skriva lite här och sen blir det sova. Är rätt trött som vanligt. Jag börjar känna mig sådär konstig igen, så imorse började jag käka piller igen. Vägrar bli lika sjuk som jag var i våras med dåliga blodvärden. Men ska jag behöva gå på piller resten av livet för att hålla mig frisk? Det känns ju lite jobbigt, om man säger så. För övrigt kan jag inte förstå varför min mamma ska blöta ner hela badrummet när hon har duschat? Det ser ut som om hon har varit överallt förutom inne i själva duschen. Alltid lika roligt att vara den som duschar efter henne och få torka lite..

Idag har jag haft en väldigt bra dag med humöret på topp! Det har varit en rätt hästig dag. Tävling med Loocello och sen hem till världens bästa pojkar och motionera dem. Tävlande idag har gått riktigt bra! Hästen hoppade och jag red så jävla bra, om jag får säga det själv. Jag känner mig allmänt smickrad av att jag får tävla honom öht, någonting lär jag göra bra och rätt som får göra det. Sen var Carro Kamensky där också med några unghästar. Det är en människa jag beundrar något enormt. Tror att hon var där ensam idag också. Jag vill också vara sådär duktig på att rida när jag är 19 år, ha eget körkort och åka ut på tävling själv. Tycker helt enkelt att hon är grym!


Loocello med Therese Nyman för några år sen.

När jag kom hem var ju mina hästar bara helt underbart söta som vanligt. Vad skulle jag göra utan dem? Dem är verkligen det absolut bästa jag har. Pirro skrittade jag ut barbacka på, imorgon ska han få vara med på dressyrträning för Uffe. Prince skrittades först en sväng i skogen och sen red vi lite i ridhuset. Och han kändes så otroligt bra! Jag hade verkligen ingen lust att hoppa av. Men det är ju såna gånger som det känns sådär bra som man kanske inte ska nöta på. Han var bara helt underbar! Imorgon får han skrittas ut, dock inte barbacka. Det går helt enkelt inte att rida barbacka på rädda Prince. På lördag följer alla tre hästarna med till Falun. Mina hoppar 120, 130 och Loocello 1m, 110. För övrigt drömde jag om Gustav i natt också. Måste säga att jag saknar min lilla tävlingspålle lite grann. Men han ska tydligen ha det bra hos sin nya ägare.


Killigrews Easy Thing, "Gurra" på en träning i somras.

För övrigt satt jag och tittade igenom en massa gamla bilder igår. Vad härligt det är att det finns kameror! Det finns så mycket minnen i en bild, så mycket känslor som kommer tillbaka. Tänk så roligt man har haft egentligen! Och tänk vad man har förändrats genom åren. Jag som egentligen är blond och har haft svart hår och rosa slingor i över två år. Men nästa måndag ska jag till frisören igen och då försvinner dem. Det har jag gett mig fan på nu. Jag kommer nästa gråta, men nu får det vara nog ;) Men det kommer kännas jobbigt. Nu ska jag gå från att sticka ut lite grann till att bli precis som alla andra. -.-'


Jag, aug 2007 haha

Den här helgen har egentligen inte varit så himla händelserik. Ingenting jag tänker nämna. Trodde att det skulle bli festligheter i fredags, men det blev ändrade planer. Vi satsar på nästa helg istället! Lika bra det. Men det har varit en rätt tjock helg, jag har varit jävligt onyttig. Tänk om man kunde få bestämma var man ville att fettet skulle hamna. Allting hamnar bara på magen ju! Skulle jag få bestämma skulle allt fett få sitta i tuttarna, fan vad jag skulle äta då!

Och när jag ändå satt och tittade igenom lite bilder, tänkte jag dela med mig lite av bilder..


Fulla tjejer, haha


Så roligt som vi hade på kryssning, är svårt att slå. "se normala ut", haha


Nyår 08/09 var ju något helt speciellt.


Valborg 09! Bilderna därifrån kan man ju inte annat än att skratta!


18 års fest i Karlholm!


Kvällen i Karlholm glömmer man ju inte första taget.


Man blir så jävla kärleksfull av alkohol, haha


En galen kväll i Mehede, med världens bästa tjejer.


Chillkvällarna hos Mark!

..och det finns så mycket mer.. Vad blev det här? En bildblogg? Mer sånt kanske?

/ SJacobsson
Kommentarer
Postat av: Nicole!

Hahah!

<3

2009-10-05 @ 10:43:18
URL: http://nickoll.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha, du råkade hamna på nästan alla bilder! Lite kamerakåt kanske? ;) hah

2009-10-05 @ 16:18:18
URL: http://sjacobsson.blogg.se/
Postat av: Nicole!

Absolut ;)

2009-10-05 @ 17:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0