Wiho!

Publicerat: 2009-10-30 Kl: 13:43:23 | I kategori:


Gud vilken rolig kväll det var igår! För första gången blev allting hur bra som helst. Sjukt bra förfest hos Emil på borgmästaregatan, festen i Karlholm var rolig och efterfesten var trevlig! Jag hade så himla roligt, så tack för en rolig kväll gott folk! :) Några bilder ligger på min facebook!



Ikväll verkar det som om det blir fest igen. Men att vi åker till min vän Linda i Sandviken. Vi har inte bestämt nått än, men det verkar så. Kul! Träffa nya människor är ju aldrig fel :)

Nu ska jag bege mig till stallet. Båda hästarna ska skrittas ut och det är ju helt strålande väder, så det kommer bli hur mysigt som helst. Sen ska jag träffa Dennis en snabbis, verkar det som. Och vad kvällen erbjuder återstår att se, troligtvis Sandviken som sagt!

Ha det bra allihopa! :D

/ gladaste Sandra!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0