day two!

Publicerat: 2009-09-12 Kl: 18:03:30 | I kategori:


Nu har jag nyss duschat och det var det bästa jag har gjort på länge tror jag, så otroligt skönt! Kände mig så jävla äcklig. Men nu har jag ingen lust att fixa håret, så jag får väl se lite skabbig ut ändå, hah! Lite smink på bara, så blir det bra! Vi ska ut och äta med familjen Taxén, trevligt :)

Hästarna har varit duktiga idag också! Mirantos hoppade felfritt i 125an och kom fyra, duktiga lilla häst! Prince debuterade 135 idag med två nedslag. Ett tar jag på mig och ett får han ta på sig. Jag är nöjd iaf, han kämpade på bra! Nu har hästarna minst en varsin rosett med sig hem i varje fall. Jag lovar att lägga upp lite filmer när jag kommer hem.

Mina inlägg handlar nästan bara om hästar nuförtiden, nu får jag snart skärpa mig om jag vill behålla mina läsare, haha! Ha det bra!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0